Tuesday, December 30, 2008

遊記 - 聖誔 Big Sur 遊

希望大家過咗個好 "合皮" 嘅聖誕,大隻鵬就飛咗返多倫多探親,再匆匆順道三藩市同一個 (異性) 老友去咗兩日 Big Sur;喱個地方自己想去咗一段時,今次主要係為咗探喱個最近失婚嘅朋友,陪佢散下心。Big Sur 係國家公園 (見左圖),喺三藩市灣區 (Bay Area) 南邊,開車要 3、4 個鐘,先由 1 號公路經過 Monterey 同 Carmal,再開幾十分鐘就會到;Big Sur 出名係沿海風境同溫泉,我地就去咗一個叫 Esalen 嘅 "會所" 住咗一晚。

Esalen 係一個幾特別嘅地方,係由一班 "嬉皮仕" 喺 60 年代開始喺喱個地方定居,自己種田自給自足,後來就發展成為一間 "學院",比一啲研究所謂 New Age 哲學嘅學者去 "靈修";佢地依家都經常有搞啲學術會議,同定期有啲短期課程,另外亦會開放比人去短住。



(上圖 1:Esalan 一家小屋;上圖 2:串個小瀑布的木橋;上圖 3:在崖邊的溫泉浴池)

其實如果去短住,個地方我覺得似一個渡假村多啲,最大賣點係有一個露天溫泉浴池,就喺個懸崖邊,可以望住個太平洋,聽住啲風同海浪聲,真係比錢都唔容易買到,最搞鬼係當晚個室內浴池重有人現場彈樹琴!另外係每餐啲食物都係 organic,大隻鵬咁大個仔真係未食咁甜嘅西芹。咁環境同包足三餐,每人每日收 170 美金 (不過要住就要先做會員,收 30 美金,由於我個朋友係 member 我唔洗比),如果肯瞓大房啲上下格床重平啲,低過台灣,去日本更加唔得。咩嘢叫人間天堂,喱個地方可以話喺我去過最近似。

2 comments:

Anonymous said...

鵬哥仔, 你真識玩, 做到你條菜都唔方無好日子過.. =)

Anonymous said...

It seems so nice.. but 13 hours on a plane to San Francisco is too much lor.. those in Taiwan just 2 hours away!