Friday, November 14, 2008

客籍鴨評 - 湖南大隻仔

又收到有 email 鴨評,而且係星加坡朋友,多謝哂阿 Paul 君;佢話唔識打中文,要用英文寫鴨評,讀中文重可以,而且佢都係原藉廣東。佢話依家要成日出差去深圳間廠,所以悶起上嚟都會叫吓鴨,上次見到個 blog 介紹就試咗新開 "深圳明星教練" 個 828 號 (左圖),以下係我幫佢大約咁翻譯:

"828 號話自己係湖北人,真人比相片大隻,好壯,但係矮咗少少,5'6",但係有成 150 磅,個樣都幾 cute。因為我都係 bottom,打比個鴨頭佢話 828 下面都夠大,而且只做 top,要收 800 人民幣。其實我一直用開 HK Stud Club 喺大陸叫鴨,比慣 800 到 1,500,到睇到你個 blog 先知比多咗;原本都想講吓價,不過都無就叫佢上房。

佢都算幾主動,加上我好鐘意佢啲咁嘅陽光 look,同佢壯壯有肌肉嘅身型,初初都玩得好興奮,不過佢無比我 kiss (我好鐘意嘴對嘴),有啲失望。跟住同佢吹,係有好快硬,不過唔算大,得 5" 多啲,而且硬度一直唔係好夠,唔知係佢本身係咁定當晚已經出過;最後入套比佢插,點知插咗幾吓就射精,我覺得佢係早洩。佢自己都唔好意思,咁又成 800 人民幣,點都唔會放佢走 - 我同佢一齊先去冲身,出嚟再玩,佢都好識做幫我吹,最後我自己打飛機了事。如果照你嘅比分方法,我比佢 3 分,只算 "可試" 啦。"

多謝阿 Paul 分享,比後記住多多寫吓你啲經驗。

7 comments:

Anonymous said...

800 is too expensive.. he looks ordinary..

Anonymous said...

問題不是錢,出來玩不會這麼計較。大陸的鴨仔,普遍太不專業。有時媽媽生比鴨仔更不專業。

Anonymous said...

Good to keep the market price low though

Anonymous said...

I don't think they are worth HKD1000....

Anonymous said...

不能又要馬兒好,又要馬兒不吃草。我但願他們能敬業樂業,那就比錢開心,收錢開心。

Anonymous said...

其實我想問吓各位Brother,係大陸玩,係租時鐘酒店定係租一日酒店架?

Anonymous said...

有冇人試過深圳明星教練1008?我好想試吓佢,阿根都有佢張相。唔知幾錢?!

http://www.sz1069.com/vip/b/zhuanti.asp?typeid=26&mo=1