Thursday, November 27, 2008

鴨評:客籍鴨評 -「父輩」鬍鬚大隻熊

今朝起身卒之有啲寒意,咁大家要注意保重,因為好多人都傷風。最近比較忙所以都無乜 "出動",加上睇吓啲網站又無乜特別新菜,但係好彩都有朋友支持,寫咗啲 emails 報料,包括阿 MS 君;佢話同大隻鵬一樣都鐘意啲成熟壯健型,比較多幫襯壯爺門熊館,上兩星期試咗個彪悍壯熊 (左圖),話特別有 feel,要分享吓:

"原先睇到啲相都覺得麻麻地,尤其係佢帶住眼鏡影嗰幾張,成個中年鹹濕佬;上次上去深圳就先話要試吓另外一個,邊個唔講,因為個老板知我都係大食 0 號,佢話我要嗰個下面比較細,就一路說我不如試吓彪悍壯熊,話佢專做上面,而且係佢幾個 tops 之中算大,價錢照舊 500 人仔。其實講開又講,真係唔知點解啲大舊熊條 J 多數都唔 "偉大",而且偏細。諗住都無乜選擇,就决定叫佢試吓。

好彩真人正好多,無帶眼鏡個樣重有啲似一個日本 AV 明星,而且身型好壯,手脾啲肌肉特別實,好彈手,唔會好似有啲肥佬咁鬆鬆吓;一開始大家就攬住打茄輪,佢都無乜保留,玩得好放,幫我吹又啜我對奶;佢副牌真係大,超過 6" 而且好粗,佢入好套就抬起我隻腿嚟個 "餓龍入洞",雖然有啲痛但係我都任佢插。我都好贊成你講話揾啲成熟啲又識玩,幾時都低過比多錢叫啲大隻靚仔,因為年紀大啲嗰班會識 appreciate 啲客。

做完重同佢傾咗成半個鐘,大家又攬又惜,雖然佢過咗 40,都比我搞到佢又硬返,不過太夜又要返香港所以 "溫存" 夠都要放佢走。要比分我會比夠佢 4.5,不過都係個人喜好,有機會我下次一定會再叫。"

多謝 MS 君分享;佢可能真係聽你講換咗啲相,睇睇吓我都有知興趣!

10 comments:

Anonymous said...

sofa!haha

大隻鵬 said...

哈, Tamino 兄, 你地成日講 sofa "沙潑", 其實點解?

Anonymous said...

哈哈,第一个回复叫“坐沙发”,第二个叫“坐地板”啦,哈哈

Anonymous said...

有時講咗啲人都未必聽; 一日有人唔小心上當, 一日都有人招搖撞騙..

大隻鵬 said...

上面阿 Joe Cool 兄應該係想 comment 上面個 "郵箱:北上叫鴨安全「十戒」" 標題..?

Anonymous said...

系唔系500全包一次,我問過快餐500要+路費. 系唔系可以講價

大隻鵬 said...

依家大部份都要收路費, 一般我會比多 50 或 100, 但係如果做得好會比多啲貼士, 所以都包咗.

實價就係 500, 如果你唔想好似我咁比多 100, 可以叫佢比張啲士發票, 上面寫幾多你就 double 比佢 (加回程)

Anonymous said...

請問彪悍壯熊做唔做 o 號., 他的patpat圓嗎? thanks

大隻鵬 said...

上面位, 我幫你問咗 MS, 佢話可以, 不過佢好似返歸咗東北老家, 個網站都無咗佢啲相

Anonymous said...

請問彪悍壯熊係咪無做啦?>還不見他的相片?