Monday, December 15, 2008

回憶小說 - 阿鵬手記之阿祖回歸之二: 長洲一夜

啊祖回歸之二: 長洲一夜

嗰晚大家都知做咩,食完飯入到間渡假屋我巳經一個狼抱抬起佢,先大啖嘴佢條頸,上下其手咁搓佢又圓又實個屁股,過夠手癮再撻佢上床,除咗佢件背心再啜佢個奶頭,左邊右邊游;今次阿祖無咁摍,我係咁啜佢嗰陣佢都好似想扯開我件 t- shirt 咁;撳住佢雙筋肉手臂再打開對胳肋底,佢就成臉灴落去,啲體味加小小古龍水再加海水,正!

我用條脷就係個奶頭同胳肋底游上游落,我就開始係我個身下面攣攣下,慢慢再放軟個身,好似想比我任玩咁。除埋佢條小短褲,又見到條可愛又多汁的小弟弟,都好小見人流咁多 pre-cum,含極都有,所以今次有時間當然慢慢吮,我先用脷同佢條鳩沖凉,噆真啲味,再慢慢成條放入口,啜上啜落再舔佢個春袋。

“又話好多把戲?”

“哈,你想試邊樣先?”

佢都未及回應我就舉起佢雙腳,大字型咁打開佢個屁股;真係到依家都記得第一次見到佢隻屁眼嗰情境,細細粒咁色又粉紅,周邊有小小短毛,加上對好似兩個小型溫室哈密瓜又圓又實屁股肌肉,點忍?嗰次真係知道啊祖無乜經驗,佢完全唔知我想做咩,我踎低再輕輕用條脷舔隻眼,佢就成個彈起。

“哈哈,好痠..”

“要停?”

“唔洗.. 無試過比人嘴後面個窿..”

佢咁講我緊係 high 哂,馬上再條脷係佢隻眼周邊打圈,再用手打開啲個窿,用脷尖同佢探肛,再慢慢插隻手指入去;啊祖佢就係床上捵下捵下,重用對手握住我個頭,我就越食越興奮,隻手指就越插越入,但係個窿口重好緊,摍起嗰陣我就用條脷舔,見佢放鬆我又再伸入啲,如是者搞佢個籮就搞咗最少十幾分鐘,最後要回回氣我就覆係佢身上做個大熊抱,我條勁硬炮就夾係佢大髀中間,個龜頭就輕輕掂住佢比我食完濕溼溼隻屁眼。我係佢上面抽下抽下,一手抱著佢個後尾枕,另一隻手就伸入佢個股溝再手指撩佢個窿。

“我想入你.. ”

“怕痛.. ”

“有無比人入過?”

“幾次.. 次次都搞到好痛.. 你條又咁大.. ”

聽佢咁講我當時諗佢巳前一定有啲不尋常經驗,但見佢有的怕,我就索性比佢入先,雖然我通常唔做 B 仔。我坐起身再豎直佢條炮,吐啖口水抹抹自己個窿,對準個口就慢慢坐落佢條鳩,雖然唔係好大條,但係夠粗,一入嗰下都好痛,但係好彩啊祖啲汁多,我抽咗幾 下成條嘢就滑咗哂入去。見到佢好 enjoy 個樣,我都好有感覺,佢亦開始自巳向上抽咗幾下,有幾下比佢頂到差啲要出,叫咗床咁重抯實我個胸。

“好舒服.. 喔.. 喔.. 就嚟出.. ”

“入面射.. 出比我.. ”

佢再大力拍拍聲揪咗幾下,好彩我都有件頭,唔係一定比佢彈開;佢出嗰下真係好似我個屁眼入面爆渠咁,又暖又濕,再插多幾下佢啲精就係我個窿流哂出嚟。見佢重 出緊嗰陣我就一嘴同佢接吻,重伸條脷入埋佢個口,一於上下交配體液。之前我都好少比人插,嗰次可以話第一次比人屌到咁爽,重差啲唔洗用手都自噴。佢出完後 大家都要回一回氣,佢爆完醬條炮就重係好硬,係我入面重頂頂下,我個股溝就濕哂,佢啲精液重係我個屁眼係咁流出嚟。

(下期)

19 comments:

Anonymous said...

嘩,正喎。好似屌得好勁。屌得耐嗎?出嗰吓,射咗幾多次?

Anonymous said...

冇用套ですか

大隻鵬 said...

回憶 "小說" .. =)

Anonymous said...

Thks for sharing!

Anonymous said...

eeeeeeee!!!.........開波唔用安全套.....米教壞人啦

Unknown said...

我比較喜歡第一集的故事,比較有劇情,不過仍謝謝鵬鵬的分享. you are the BEST!

Anonymous said...

年年都三十有八, 究竟你現在幾歲?

大隻鵬 said...

多謝 KK 意見; 講同 "小說", 係有啲加油添醋, 下期會試下多寫情節, 唔寫咁多 sex fantasies.. =)

上面位: "年年都三十有八, 究竟你現在幾歲?" 你認咗我好多年咩? 個 blog 今年 5 月先開始喎, 當時我 37, 個 profile 有喺我今年生日後 +1, 你有乜唔滿意?

Anonymous said...

不要生氣!我是你的忠實讀者啊!我很留意你的小說內容呢!
你在第一編說:"其實第一次用 "大隻鵬" 喱個名係年幾前,係 tt1069 個 forum 發表咗喱篇半自傳回憶錄...."之後在開始之處又說"大家好,我叫啊鵬,圈中朋友都叫我大集鵬,今年三十有八,出櫃咗都近廾年....",才覺得有一點奇怪啊!- Andy

Anonymous said...

我祇怕我幻想的大隻鵬原來是個奧巴桑就.....-Andy

大隻鵬 said...

依家抄過嚟當然要 update 下啦, 如果照道當時寫 37, 又比人話報細數.. 阿 Andy 哥, 網絡虛擬, 幻想我不如幻想下我寫啲鴨仔仲好, 佢地真實仲有相睇.. =)

Anonymous said...

看到相片已經是事實,都是幻想沒有照片的你比較好! => Andy

Unknown said...

鵬鵬幾歲?一點都不重要.
鵬鵬乃同志文壇奇葩,
為我等肉海gay民提供無限憧憬及實用資訊,用心良苦,功在社會!
應該入選2009十大傑青,
各位看倌,就給鵬鵬留多一點創作和私人空間吧!

Anonymous said...

你唔係0號咩..
點解話''之前我都好少比人插,嗰次可以話第一次比人屌到咁爽''=.=?

大隻鵬 said...

上面位小朋友, 喱個故事發生喺 94 年, 人係會變架, 你大咗會明白. =)

Anonymous said...

oh no..I am the first one to leave msg and questions....but....side tracked by others tim...

Anonymous said...

幾時出 part 3?

Anonymous said...

part 3. Please. I am awaiting too long

Anonymous said...

real? really impressive