Wednesday, December 10, 2008

回憶小說 - 阿鵬手記之阿祖回歸之一: 相認在泳池

前言:

其實第一次用 "大隻鵬" 喱個名係年幾前,係 tt1069 個 forum 發表咗喱篇半自傳回憶錄,不過之後都無時間再寫,上個週未特然有啲新靈感,已經開始從新寫作,依家先登返喺 tt1069 已發表過嗰部份。

「阿鵬手記」是用粵語 (香港的廣府話) 創作,部份用字是經過查選,但當中可能仍有很多錯字和白字,請各位見諒;另外,除了人、地名是經過修改,內容全是真實。

啊鵬手記

大家好,我叫啊鵬,圈中朋友都叫我大集鵬,今年三十有八,出櫃咗都近廾年,都叫見過吓世面,未算咩都玩過,但係都可以話係經驗老到,而且越來越精彩,長玩長有;可能係我個樣都唔算差,朋友話幾 man 喎,又高高地,都有五尺十。身裁?我係早幾年前開始覺肥先去健身,之前後生因為要幫老豆打理喺灣仔間送石油氣,成日要托上托落,夠運動量夠之外對手瓜同大髀都好粗,依家去舉鐵咁當然係有波有籮啦,keep 住一百七十磅,除咗個性感小肚腩外周身都係肌肉!依家未似啲所謂 G-Man,其實係似咩都無所謂,最緊要有得玩,以下係小弟哩十幾年嚟啲重要 ”戰史” 同各位分享,讀得過就留個 comment,感得無聊就笑吓算。

啊祖回歸之一: 相認在泳池

上兩个個星期收到阿祖個 email,話佢會返香港渡假;自從佢九七前移咗民去英國都有好幾年無見,於是約佢食飯直落去 karaoke。我啲老友 Stanley、阿七同肥豆個個都話要嚟,話要睇吓阿祖係唔係我講咁正。阿祖確實又係我代表作之一,有段時間直情好似拍拖,但係佢當時佢有條女,又話自巳係兩樣都得,咁未做波友算囉。

點認?係摩 Hill 個泳池。當年九四年有個月失業,又唔想返去幫老豆,中午食飽多數一個人去游水,可以操吓水又有嘢睇,好彩重有 ”飯” 開;嗰日一入場就見到幾個大隻麻甩佬喺池邊吹水,咁我好自然就走過去望吓,見到個個身裁都唔錯,但係有啲個樣就麻麻地,噆哂糖就得阿祖。佢唔高,得五尺六,但係好大隻,啲肌肉睇落好實但係又好似比一層 baby fat 包住咁,對腿又壯,腳瓜好有肉,個樣 cute 到痺,單眼皮鳳眼又剪個陸軍頭,加埋又透又短、差不多連佢雙蛋蛋都顯哂出嚟條泳褲,我一見到自己條炮就巳經不受控咁硬咗。

游下又望下又偷聽下,發現原來成班係差佬,落咗更一齊去游水,我心諗,有無咁正!我一路望實阿祖,見到佢幾次都好似同我笑咁,正準備上水走埋啲,有條佬就話要去食下午茶,正諗緊跟住入沖凉房睇嘢好定係留喺個池,我聽到阿祖話要游多陣,重轉過頭同我笑咗一下,嘩,我諗應該有料到;等班佬走哂我就走去阿祖旁邊, 你眼望我眼咗一陣最後都要我主動聊佢。其實都知有嘢嘛,自我介紹後講咗一陣我就問佢點觧唔同啲朋友去 tea。

“怕肥!”

“你身裁好好喎,有無去 gym?”

“下個月要考飛虎隊,要操 fit 啲..”

飛虎隊!唔係嘛,我心諗佢好似唔夠高,但係無乜所謂;再傾下佢話有女朋友 (失望!),但係只係隨便拍下拖 (有機!),我見勢色唔係好對,就單力直入問佢上唔上我屋企坐下,佢又真係話好!於是我地一齊去冲身,換咗衫就一齊返咗去我屋企,佢重係著背心同短波褲,睇到我眼都特哂。其實都好尷尬,明知我有啲嘢,但係佢又無乜表態,又話有女朋友,点算?咁大家當時都後生,返咗屋企我叫佢入我房,開咗部電腦就問佢打唔打 game (當年未有G片下載!)。

點知佢話有啲眼睧,自己剝鞋剝衫就跳上我張床,瞌埋對眼好似真係想睧咁;於是我走去床邊,係正佢前面踎低,對正個奶頭同胳肋底,雖然游完水又沖咗涼,佢啲體味重好正,一陣新鮮汗味我嗍到條炮馬上又扯到揯哂;見佢無咩反應,我先用手先掃吓佢啲腹肌,好實,見佢都唔抗拒我再慢慢伸隻手入條短褲,摸摸吓就掂到佢條炮,嘩,原來佢都硬哂,掃吓個龜頭重有啲濕濕地;咁地步我一於咩鬼都唔理,順手就除佢條褲,佢重輕輕扎起個屁股比我幫拒脫。我用手搓下佢條鳩,同個人一 樣,短短地得四吋,但係好粗,個頭又圓又紅卜卜,我搓多幾吓佢就係咁流汁;對玻子都好鬼正,白裡透紅咁又無乜毛;我忍唔住轉身就一嘴含哂佢,一手揸佢個春袋,另一隻手就幫自巳除褲同馬上打炮。

阿祖佢初初都無乜動作,我用口吹又用條脷去舔佢個龜頭同春袋,過咗一陣佢至有啲 ”喔喔” 聲,然後隻手慢慢咁摸我個頭;見佢有的 high 我又出力啲去吮,另外隻手就係佢個胸漫遊,抯吓個波又擰吓佢粒奶頭。唔洗幾佴佢就好似想出,但係我又想玩多陣,咁我停咗一下問佢重想玩咩。

“你含得好正。”

“我重有其他把戲,想唔想試吓?”

“無時間.. 好想出.. 係你個口出得唔得?”

咁佢唔問我都會想食佢,依家咁有禮貌,就算有啲失望都無法,馬上又出哂力啜佢條炮,又用手一上一落同佢係咁搓,另一隻手都唔幫自巳打,細細力用手指插佢個屎眼,哈,佢嘖刻好似觸電咁,條鳩係咁射精。

“好正啊!喔..喔.. 食我啊..”

佢足足揪咗八、九下,第一嘢巳經好似開水喉,跟住啲都炮炮有力,我叫有啲經驗都食唔切,佢啲精重係我嘴邊留哂出嚟;味道?甜多過臊,一流,個人正諗唔到啲精都咁好味。等佢回咗一陣氣,我再周圍舔,食陰毛同春袋上面啲精。

“多謝哂.. 上個星期入咗 camp 連打飛機都無..”

“你係唔係成日都出咁多?”

“唔係次次.. 好小比人吹之嘛..”見佢笑得咁甜,當時想唔信都唔得。

我企起身佢先見到我條炮重係硬哂,我原本同佢講話遲啲我可以自巳搞掂,好彩佢都幫我打,我一出都射到佢成身都係。跟住都大都著好衫,交換電話之後佢就走咗,都無話幾時再見,打後個星期我日日返摩Hill 都見佢唔到,終於有晚佢call我,問我有工返未,無就一齊去長洲住一晚。唔好話諗下成晚可以做乜都得,我聽到佢把聲都扯哂旗。前一晚我忍住唔打飛機,中 午約好一齊去碼頭,到咗見重有太陽同好熱,我地就先去東灣游水,哈,當時感覺好好,佢又成個大細路咁,其實真係有啲墮入愛河咁 feel。

(下期)

14 comments:

Anonymous said...

Thks for sharing the real and good story.

Anonymous said...

so romantic!!

Anonymous said...

This is my dream.

Anonymous said...

you are living out my fantasy...

Anonymous said...

Thanks for sharing!

Anonymous said...

Please write more! Looking forward to reading it soon.

lesdoit said...

hey big brother, you should consider to publish a novelette and it should be one of the best selling book in our circle, then a gay asia guide book as well.
YOU'RE THE ONE!

大隻鵬 said...

估唔到返應幾好, 多謝哂!

Anonymous said...

下期在什麼時候出爐? Andy

Anonymous said...

鵬鵬,你真係好cuties

Anonymous said...

love your personal accounts so much!
keep up the good work!

Anonymous said...

好sweet:)

Anonymous said...

係啦,幾時出埋下集呀,到喉唔到肺喎..
同埋交代下呀祖依家狀況,仲係同女一齊?定係搵左條英國仔... (最好講埋你自己啦,好似不嬲都冇乜提過..)

Anonymous said...

正, 出得書喎!