Tuesday, December 30, 2008

鴨評:客籍鴨評 - 兩個警報

最近發現有朋友喺大陸有啲留言版貼咗個 blog 條 link,咁依排就多咗北邊啲讀者發電郵比大隻鵬,多謝哂。收到啲鴨評我會整理一下再登,下面就收到一位 JZ 君嘅警報,佢喺深圳住同都經常叫,不過最近就唔係咁順,玩到啲 "水平不夠",叫大家小心:

"首先係喱個 "很男人" (下左圖),我一直都鐘意啲多毛男,不過喱件個樣就同相差好遠,塊面好多暗瘡印,對眼更加無神,好似未上夠電咁;我講好話要揾 1 仔,佢就吹極搞極都唔硬,而且牌細,硬咗一陣都無 12 cm,估佢硬咗都唔會好大;我係 1 0 都得,咁諗住插佢,但係插極都入唔到 (佢無放鬆到,明顯唔想比人插),又叫痛。都知佢唔玩得,比咗 300 人民幣叫佢走 (叫 500)。

另外係喱個 "極品男人" (下右圖),更勞氣;身裁係一流,大胸加小黃蜂腰,腹肌又實,下面係大,點知又係唔硬;佢話唔比入,但係吹咗佢成幾分鐘只識起半旗,我問佢點搞,佢就話插入咗會硬,又比佢試,入好套當然重軟咗啲,佢就好大力咁亂塞入我後面,都未入哂就猛咁篤,搞到我鬼死咁痛。我估佢都係直仔,為錢但係又唔得。"

多謝 JZ 分享。以上都係客籍評論,大隻鵬不在場,大家可以參考下。

9 comments:

Anonymous said...

我本來上星期想去試其中的極品男人,好彩未去。真系多謝客籍評論,唔使使咗冤枉錢又成肚氣。
睇來身材樣貌正的服務多數好惡劣哦,呢挺人,得個樣,又懶又臭脾氣,連鴨都做唔好,真系餓死就抵佢地。

Anonymous said...

有關極品男人的鴨評 , 我巳找過他 3 次 , 每次都全程硬 , 仲玩足2 粒鍾 , 無偷懶 . jz君明知直男就吹多兩下 , 有時都要顧下感受 ,係又警報唔係又警報 , 我都推介比幾個朋友玩, 個個玩完都無投訴 , 連3p 過夜 玩一晚都ok

大隻鵬 said...

咁相反嘅意見都係第一次, 有無其他老友試過"極品男人"?

Anonymous said...

有時係啲客要求過份咗, 玩唔到米唱衰佢, 鵬兄你要小心處理喎

Anonymous said...

I tried "很男人" before from another website.. he was OK, but his cock is small and not doing much.. very sissy too. I will not give a warning but he's not recommended.

Anonymous said...

回应"有關極品男人的鴨評 , 我巳找過他 3 次 , 每次都全程硬.." 我在深圳平均一个月叫5,6次,什么是好我应该很清楚,这个"極品男人"我觉得身裁样子都不错,但他硬不起是事实,我也帮他吹了很久,不过最受不了他不硬也要插我,弄得我好痛,这点最不好.我玩过的一般弄一下就硬,我喜欢吹所以也不介意,但吹了近十分钟都硬不了就是他的问题吧.JZ

Anonymous said...

咁可能jz君要整下容 做下運動 練習下D 口技 , 我同6 個Friend 都搵過佢 完全無人投訴 , 可能你搵佢個日無刷牙 , 個口特別臭 , 吹到人地縮陽 .

大隻鵬 said...

上面位請不要人生攻擊 - 出嚟做對啲客應該係唔理好醜, 何況同人含又同口臭有咩關係呢? 對 0 號客嚟講只鴨唔硬就等於無 services, 比警報係應該.

喱到所有包括我寫啲評論都係按一次叫鴨嘅經驗, 係個別事件, 我話好得啲輪到第二個未必一樣咁好玩, 都係一個參考. 如果你覺得唔公平, 除咗留 comments 大家睇得到, 你都可以發個 email, 比個 full report 我, 我一樣會登.

Thanks!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.