Wednesday, December 31, 2008

鴨評:客籍鴨評 - 回應四川種馬及其他

最近真係收好多 email 鴨評,多謝大家支持同幫忙;不過又要事先講明,大隻鵬不在場,只係會整理下啲文字,內容照登,同我自己寫啲一樣大家可以用嚟做參考,有乜意見同問題就加喺 comments。早個星期就收到一位陳兄,佢係 top,話都試咗隻 "四川種馬":

"你所講嘅都很準確,而分數方面,好像身裁、硬度、交戲、專業同價格等我都沒異議,特別我都真係覺得他是很交戯,而且確實好色。但係個樣貎方面,真係各花入各眼,我覺確實有啲土同唔係幾好睇,特別係同戴帽啲相片相有距離,所以喺個容貎方面有啲失望。條 J 方面,應該無 8",最多 7",下次你要量一量,哈!但其他各方面確實都好好,特別係夠專業同交足戯, 真係好回味。唯一係佢似乎唔太享受做 0,但係都交足戯。

最近都試過阿根個 "823 號激昂大牌" (見圖),好喜歡張相影得佢夠粗豪,雖然真人同相係有距離,有啲失望,好彩真人啲態度都好男人,一到就馬上脫光,我問係未要佢先沖涼, 佢答好就入咗洗手間。出嚟光脫脫,毛巾都無圍,見到佢身裁結結實實,有 1 米 80,啲耻毛生到上肚臍,好性感;不過條 J 就唔太大,應該有 6",而且係 cut 咗包皮,我鐘意,另外係佢對乳頭就細咗啲。

一開始唔算主動,唔夠完全入戯,好多 "情節" 佢都無做,例如用口啜我條 J 到袋袋就停,無放入口,整體感覺係服務一般,唔算好差但係就唔夠投入,錫我塊面都好敷衍。好彩係硬度夠,亦好享受你幫佢吹,不過肯定佢唔多喜歡做 0,可能鵬兄你會合胃口一啲,按照你嘅平分我比個 3.5 可試。"

講開阿根,有個朋友提過話啲仔嘅肉金睇個號碼就知 - 例如所有啲 8 字開頭嘅 "8xx" 就收 800 人民幣,6 就收 600,如此類推;照睇喱個 823 應該係收 800。多謝陳兄報料。

6 comments:

Anonymous said...

哈哈,又系我啊,08年最后一日上来复一复啦。

“四川种马”原来响聊天室见过,样子不吸引我就罢了。
后面泥条咩“激昂大牌”,唉,最早2年响宋晓处出山的,好记得第一次他无法作0,搞到我唔开心,第二次是意外,就系脾“东方男模”个老细阿东昆左锅,话新人的唔方便出镜好好肌肉,见过后我认到他,他认不到我,不过呢次就可以入他后面,都几好感觉,不过就话我太耐唔出,搞到我又不开心。呢条友个款我几钟意,不过为人麻麻地,市侩,江湖气重,试过两次怕怕。哈哈哈

Anonymous said...

Oh, no. he works in thousand face first. By that time, he is a small boy. He is in black and quite ugly. He got no bussiness there. As he grow older, he becomes a bit mature and handsome. all boys in "thousand Face" can be bottom. so, I think you tool is too big. hehe...

Anonymous said...

最近睇到個網站見到啲好得http://www.picturetrail.com/chinesesexyboy,打上去問,幾個心水都話係香港,點知埋門問價時索價成港幣1900!即刻耍手擰頭啦.想問下各位brother有無試過呢間野?係咪真係咁貴?

shyman said...

this is the type of man I'm looking for , very manly and sexy

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

有冇人知佢而家仲有冇係邊間掛牌?