Tuesday, January 6, 2009

鴨評: 客藉鴨評 - 大牌強猛中男

首先多謝大家嘅意見同投票,到依家有 200 多啲人投咗,咁重有兩日請大家多啲發表下意見。前面提過早排問幾個有經常發鴨評比大隻鵬嘅老友傾過請佢地定期寫下 reviews,如果大家有興趣加入喱個 "鴨評會" 可以發個 email 比我,語言不限 (咁當然最好用廣東話寫);依家先介紹 MS 君,都係經常北上玩嘅港男,佢啲口味同我差唔多,專門幫襯啲大嚿熟男同啤啤熊,一見有心水新佬就去試,最近就試咗一件:

"一直用開 "壯爺們熊館" 叫鴨,最近反而用多咗 "壯熊會所",早兩日就試咗喱個 "中年大牌" (見圖);真人好高大,有成 6',佢話自己有 220 幾磅,成坐人山咁,雖然啲肌肉唔算好實,但係都依然好壯,對大脾重有一對 "疑似" 黑社會紋身,我就覺得好鬼 sexy。一入房好識做去沖涼,重刷牙先出嚟;佢講嘢好溫柔,把聲好男人,一開波我先試下佢比唔比人嘴,同佢 kiss 果然無抗拒,而且越吮越入戲,重肉緊過我。

幫佢吹都好快硬,唔算好長,有 7" 少啲,但係好粗,我一隻手抯唔哂;因為佢同我 kiss 得好正,我就係佢身上用屁溝喺佢條又大又硬嘅大弔上面磨上磨落,佢都比我搞到好興舊,不停咁叫 "寶貝..",對手又會週圍咁摸我;到戲肉入好套我再坐上佢條 J,雖然我只做 0,都好少有比人插得咁充實嘅感覺,但係可惜前面玩佢磨得太耐,佢頂咗我幾分鐘就射,我自己重差少少。

不過佢都無點停過問我 "熱吻",之後佢一路摟住我一路同我傾偈,等佢回啲氣我再搞下佢條弔,好驚喜唔洗 10 分鐘之後又硬番,咁我地又開始過,我先喺下面玩男上女下比佢插,佢又好識做,叫佢快就快、慢就慢,而且一路我地都 kiss,跟住番過身用狗仔式比佢入,我個前列線就比佢條大弔頂到正一正,幾下我就比佢插到射。佢好似重好興奮唔想停,不過我就真係比佢插到軟哂,如果唔係佢可以出多次。

佢叫價 600 人民幣加車費,不過前後玩咗兩粒鍾我比咗 800;如果你好玩大嚿大牌熟男,喱位哥哥絕對可推,而且佢認係 gay (重反問我如果唔係點做,笑死),已前有過男朋友;佢話春節會返甘肅鄉下,有興趣早啲上去試下。"

多謝 MS,大家以後會經常睇到佢啲鴨評。

11 comments:

Anonymous said...

鵬哥, 可唔可以寫少啲 "恐龍", 喱件點食得落!

Anonymous said...

我幾鐘意喎.. 真係咁大, 一手都抯唔哂?

Anonymous said...

everyone's taste is different.

Anonymous said...

我都有去過呢間,個鴨頭係okay的,大部份仔(佬?哈哈)叫價RMB500,都算好優惠。試過幾位,較深印象既係品位中年010,施施文文樣,對眼殺死人,一幅慈父樣,岩晒我地呢的戀父狂,俾佢的鬚根吉下吉下乜水都出晒,哈哈!

大隻鵬 said...

喱個"品位中年"好似OK, 有無多啲資料? 不如比個 full report 我好唔好吖咸濕仔?

shyman said...

how come you can play 2 hours with him?? you must be very strong! I thought we had to leave after "shooting". They boy will take shower and is supposed to pay him, am I right??

大隻鵬 said...

Shyman: 通常佢地分 "快餐" 同 "包夜", 快餐通常佢要搞到個客 "出" 就收工, 條仔出唔出就睇雙方點玩, 不過鴨仔當然都係人, 如果佢對個客有 feel 有時會留耐啲, 有啲夠精壯玩多次都得, 不過做客都要識做比多啲 tips.

Anonymous said...

呢家真係多咗好多阿叔阿佰响深圳做鴨~
搵食艱難呀=.="

Anonymous said...

Many people like father figures wor.. if they don't have the market those uncles would not join the duck-force anyway.. =)

大隻鵬 said...

阿叔阿伯幾好喎.. 有時好玩過啲直仔...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.