Wednesday, December 31, 2008

鴨評:客籍鴨評 - 東京 "太一" 好多 Fans

似乎好多老友對日本都好有興趣,希望早排寫有關東京個 series 對大家有用;另外都同幾個有去開或者喺日本住過嘅朋友有啲 email 交流,包括阿 JPN-HK 君,佢話最近喺東京叫過早排有朋友試個喱個 "太一" (見圖),話好得:

"如 WJY 君咁講,太一真係正!最初佢好似怕醜,唔多出聲,只傻笑。佢碌野應該有成 7",而且好粗,直徑有成三隻手指咁粗。手臂粗,腹肌真係無得頂,六舊腹肌十分明顯。唯一可惜的係冇乜胸肌,同乳頭唔凸。講返戲肉 - 前戲佢一般,比較單調,前戲之後,我話要插佢,佢就幫我戴套。個套放好响上面後,佢就用口張個套套落我碌野度,然後幫我含。佢含得好正。條脷好靈活,佢成個頭上上落落地含我,含到我有少少想爆。

跟住我就開始入佢,佢先坐上嚟俾我插,我條碌野入哂去之後,佢就開始 un 上 un 落,佢坐得好癲好狼,又上又落,又轉哂圈咁,仲不停好勁咁夾我碌野,搞到我好快就想出。叫佢停一停,又再嚟,佢又不停地 un 同夾我。結果唔到 10 分鐘就出咗自問自己平時都屌到 20 分鐘,如果忍吓唔射仲可以耐啲,不過太一真係令到我太興奮,想忍都忍唔住,就出咗。之後,佢自己用手出俾我睇,不過就出得唔多,同射得唔遠,網址話佢狀態好就會射上面的。

做完後,有時間剩 (我快咗出嘛),佢就同我傾吓,又教吓我日文字添,可能熟咗啲啦。叫咗佢兩粒鐘收 20,000 yen (依家計 1,700 港幣),再加 1,000 yen 交通費。"

多謝哂 JPN-HK 兄!

8 comments:

Anonymous said...

日本鴨係唔係唔招待唔識日文嘅客?

我見介紹都係要到咗某車站再打電話叫職員接.

好似你介紹嘅fuga,係中津站,但係佢地嘅website又唔可能寫詳細地址,自己上門都唔得.

因為我好想試下d日本仔仔呀

Anonymous said...

你可以叫佢哋上你酒店。

Anonymous said...

It is hard to arrange if you don't speak Japanese. If you're a tourist, try send them an email first in English and see if they reply; this gives you a better chance of setting something up.

shyman said...

hey, can you tell if you "shoot" inside his ass, or you get your dick out and shoot on his body ??

Anonymous said...

JPN-HK 兄
請問可唔可以係佢地個網預約?

Anonymous said...

yes, you can make appointment in internet.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

大阪有冇識英文嘅鴨店?