Friday, January 9, 2009

鴨評:大牌肌肉「泰仔」

個 blog 真係好彩有班老友支持,不斷收到大家報料,如果唔係喱排肯定唔夠稿,因為自己聖誕放假,加上年尾又忙,喱幾個星期只係北上過一次,而且唔夠時間試啲好想叫嘅鴨仔,不過都玩到兩件正,無立刻寫因為叫完佢第二人佢就返咗鄉下放假,早幾日先返到深圳,頭先就收到佢 email 話喺會所個網站放返相;喱個 "泰國壯男" (見圖) 當然唔係真泰仔,係廣西人,不過話佢阿媽嗰邊有泰國血統,真人又真係好泰仔 feel。

真人比相好,睇相以為鋼條型,真人落仲大隻啲,5'8" 咁上下,個樣有啲傻氣,幾 cute,雖然話都做咗一排鴨仔,不過撈味唔重;似係泰仔係啲膚色比較深,皮膚摸上手好彈仲有小小粗,包住啲肌肉手感一流;佢啲胸肌唔算好凸,不過排 6 嚿腹肌真係無得肯,當砧板用都得,加上手脾腳瓜都夠粗,身裁加哂分。另外佢都有泰國大碼 size,硬哂有 7",都好粗,不過下面皮膚啲色就黑咗啲。

同佢玩前戲摸幾下都硬,大隻鵬同佢又含又 kiss,過完口癮再入好套就去戲肉,佢轉過身就開始插,先玩男上女下,再轉狗仔式,前前後後比佢插足半粒鐘,就算嗰日凍凍地佢都流哂大汗,交足戲;我嗰日鬼死咁 horny,無件咁玩得都難解;最後問佢可唔可以射,佢話佢一般要插成個鐘先出得,不過大部份客人比佢舞 10 零分鐘就會出,好少遇到我咁大食 (笑)。見佢真係想一直插到射,不過自己又要出去見客食飯,無辦法先放佢走。

Overall 身裁樣貌算中上,加上都係好色好玩,牌又夠大,比佢力推。

打分:
整體: 4 (力推!)
身裁: 4.5/5
樣貌: 4/5
硬度: 4.5/5
交戲: 4/5
專業: 4/5
價錢: 4/5 (普通價 500 人仔)

9 comments:

Anonymous said...

聽完你講(插足一個鐘頭先出...), 我都想比佢砌番鑊, 可惜我很少上深圳... 唔知佢會唔會落香港做番轉呢?

Unknown said...

What's the price?

Anonymous said...

我都好大食。佢好似我以前第一个插到我死去活来的泰仔。我都几大隻,第一次被人以小小暴力征服后奸成個几鐘,奸到我死去活来。 搞到我以后变成大食,大色鬼零號。有时都要食两个轮流奸我,玩我,才满足。

我都有小小仲意小小暴力,被男人以小小暴力作前戏。有乜好介紹?我都好怕自几控制不住所以很少叫鴨。

Anonymous said...

He's fucking HOT HOT HOT! Your fan from Singapore

Anonymous said...

he seems ok, how about no. 809, he is handsome too

Anonymous said...

The duck head said 800, not 500, how much did you pay Mr. P.

Anonymous said...

一定係坐地起價!

大隻鵬 said...

唔會卦, 我有佢 email, 上面位有興趣發個電郵比我..

win said...

can you please give me his email and his website? tks