Tuesday, February 3, 2009

遊記 - 無驚無喜 4 日 Bali 遊 (2, 完)

上面講到喺巴里第二日都覺得無嘢玩,好彩之前喺 Gaydar 發過啲訊息有人覆,首先喺喱位叫 Moon (見左圖),仲留咗個電話叫大隻鵬 call 佢;諗住無乜蝕底未打比佢,聲佢啲英文又幾 OK,咁未約佢食飯先。要講番喺 Bali 有好多所謂 money boys,有啲全職日日去嗰幾間酒吧揾客,但係又有一班本身都係基,自己有正職,間中遇到啲遊客都會話要錢,即係就算佢對你未必好大興趣,你話比錢佢又唔 抗拒咁解。

見到真人我就流哂口水,原來第一晚喺 Mix Wall 見過 - 阿 Moon 有成 5' 8",上身好夠肉,對胸脹卜卜,手臂又實又壯,對大脾又壯,加上有啲 "中啤" 嘅小肚腩,同睇落又滑又古銅色嘅皮膚,差啲忍唔住想即刻推佢入房;一路食 (去番基吧附近有間叫 Antique,都喺啲外國基佬投資比個本地人男友開) 一路探下佢想點,因為之前嗰晚都見過,心諗佢可能都係 money boy,不過佢又話自己幫緊屋企啲生意,所以都無問得好直接;點知一唔問,食完飯佢就話要返歸,搞到我當堂無哂癮,咁啲 bars 又未開,於是先返 villa。

好彩再上網又揾到件 - 喱個叫自己 Claudio (見下圖),佢就擺明係賣,而且男女客通殺,啲英文就麻麻地,最後講好價 50 美金,叫佢馬上過嚟;真人同相一樣,但係啲皮膚就黑同乾咗啲,應該係晒得太多,而且年紀都唔太細,我無問但係估佢都有 30;真人有 5'7" 咁上下,個 body 好靚,全身都係肌肉,因為自己都好鬼發情,打完招呼隨便傾下就開始搞佢。

有時都好服喱班揾食嘅鴨仔,有啲真係乜人都好快有反應,我摸佢幾下就硬哂,有成 7" 以上,一手握住咁粗,而且馬上好似動真情同大隻鵬大打茄輪,轉過身又同我含又吻肛;入好套就慢慢坐上去佢條大屌,頭幾下差啲比佢插到射,不過插咗唔夠 5 分鐘就見佢特然抽咗幾下,原來佢都係一路忍住唔想咁快出,點知都射咗,不過佢話出完都仲硬,可以繼續插;咁我當然無比佢,因為怕個套會穿,都好彩無亂嚟,因為條友真係射到成套精。

沖完涼真係好似佢講咁,條 J 都無乜軟過,唔洗搞幾下又插過,今次用個枕頭先托起個 pat pat,佢就企喺床邊入我,真係好 feel 到暈,而且叫佢快就快、慢就慢,原本以為佢出咗一次下次無咁快,點知又唔夠 5 分鐘佢又話要射,好彩我都差唔多到,於是叫佢先出番嚟,除套再射喺我身上;大家打咗幾下都 time 到一齊出,佢就一連 4、5 下都射到上我心口,出到我成身都係精,真係服咗佢。

第三日原本諗住去潛水,點知自己瞓到不醒人事,成 11 點先起身,於是未留番喺個 villa,享受下個私家泳池;check 下個手機原來阿 Moon 又揾個我 - 今次終於老實啲話要錢,咁又講好價 50 美金,叫佢下午得閒就過嚟,不過後來將佢推到第二日,因為出去食晏嗰陣居然撞到個已前喺香港住嘅澳洲朋友,依家住喺清邁,仲帶住佢個泰佬男友一帶渡假,咁未跟住佢地去海灘玩,跟住直落食飯去吧 (再返我 villa 開 3P,笑)。

最後卒之輪到阿 Moon,佢嚟到都有啲好唔自然咁,我就問佢係未對我 "性" 趣唔大,佢又答話我都 OK,之不過佢等錢洗咁話;咁又講好哂,你情我願,咁正件肉男喺面前大隻鵬當然先 "食" 為快;同 Claudio 一樣都係摸幾下就硬個木頭,不過佢就細小小,有 6" 咁上下,都好夠粗。阿 Moon 就無咁主動,不過美食當前自己都好享受幫佢又含又啜,尤其係雙又凸又紅嘅乳頭,有啲失望係唔比 kiss。

到戲肉又先係我坐上佢條硬 J,上上落落先用個屁眼感受下條肉柱,跟住就基本上任佢插;雖然話佢對大隻鵬可能無乜 feeling,不過插插下就開始自動波,而且越做越猛,一路屈起我相腿,另一手握住我個胸係咁插,全程都好有眼神交流;我就 high 到叫哂救命,咁上下就好想射,問佢出唔出到,點知阿 Moon 話佢一般要插成粒鐘,最後我都忍唔住出咗先,都無叫佢射,因為自己要先回回氣,準備收拾心情去機場返香港。

整體今次去 Bali 感覺只係普通好玩,不過我諗喺嗰邊長住有一定嘅給引力;如果再去都會係去潛水,同最緊要係一班人去。

8 comments:

Anonymous said...

嘩, 好有土著feel, 我啱, 多謝鵬鵬分享

Anonymous said...

大隻鵬兄, 想問你在gaydar或g4m等網站post, 你係post左你張body pic,定全相??
你好似一post就好多人排住隊同你做甘, 你一定是好有吸引力了! 我在g4m post 左張body pic, 都唔係好多msg.

大隻鵬 said...

當然唔係啦.. 我喺 gaydar 個 profile 無人理架, 有時發十幾個短信都無人覆, 邊有排住隊咁誇張.. :) Bali 嗰兩件都係揾食先覆得咁快..

Anonymous said...

在我幻想中,我幻想你係壯熊型啊~~~

Anonymous said...

Why don't you use Fridae?

大隻鵬 said...

"在我幻想中,我幻想你係壯熊型啊~~~"

哦, 咁請你繼續幻想我啦.. :p

Anonymous said...

Bali口的仔無泰國咁正,上次去上咗間叫M Massage,貴到死,只係肯打飛機,要叫仔首選都係Bangkok

Anonymous said...

hey webmaster, i'm visiting bali this weekend & wondering if u could let me know how to reach the 2 bali guys you had fun with, thanks & cheers!