Saturday, April 27, 2013

自由自主功成身退

鵬佬多謝各位兄弟 (姊妹?) 5 年來嘅支持,可能你已經知道小弟和幾位朋友於四月中開咗個新網站 [同志亮點 / TongBling News]:

"關於同志亮點 

各位兄弟姊妹,首個以香港為家,面向海外各華文地區的同志門戶網站 “同志亮點 / TongBling” 已進入 Beta,將為在短期內正式全面運作;網站的目標主要是為香港及其他華文地區的 LGBT 社群建立一個網上的集合點,更重要是當同志社群在社會上越來越公開、開放地生活,以及為社群努力爭取權利的運動越見蓬勃,我們需要更多高質的資訊和討論空間。 

現在先請大家多上同亮,給我們意見和支持,並幫忙多轉載同亮上你喜歡的文章,向您的朋友宣傳一下;另外網站亦很歡迎大家來稿,加入成為專欄作家!有興趣請聯絡網站的大管家。"

除咗鴨評,鵬佬過去 5 年嘅文章,包括旅遊故事咁,已經全部搬咗去同亮;致於過去的鴨評,小弟有計劃出本書做個紀念,遲啲會通知大家。

咁同亮會唔會再有鴨評?未知,不過請大家多啲上同亮,比啲支持鵬佬,幫我們 Facebook 加個 Like,多啲分享入面啲文章,小弟會繼續努力寫作,娛樂各位!



1 comment:

Anonymous said...

大隻鵬上頭呢張相係唔係本人?定係其他人?
email 係唔係已經封咗?頭先想問吓,入唔到。
其實想問吓:
http://www.china-gay.net/
呢度係唔係好多假圖?好多相都好似PS過;重有好多相其實係同一面孔,但有唔同名啲。