Friday, November 28, 2008

安全貼士:北上叫鴨安全「十戒」

大隻鵬差不多每星期都會收到啲朋友問究竟北上叫鴨安唔安全 - 其實由開 blog 到依家都寫過三、四次 (見右邊 "叫鴨安全第一提示" 下面嘅 links),可能比較分散,又可能大家無睇返啲舊文章,加上最近有單師奶比大陸「泥鴨」勒索新聞,所以决定再提多次。最主要原因係怕各位有個錯悟嘅感覺係叫鴨好玩好刺激,尤其係啲未試過嘅巴打,如果唔小心一但出事,輕者洗完錢失望而回,重者比人屈錢又傷身 (心?);要玩得開心放心,總括一下經驗同交流,以下有十條注意項目及貼士: (一) 揀仔揀鴨頭要醒目,要用有啲信譽,切記啲相越正越多做手腳就要小心,經驗多咗再試吓其他都未遲。(好似左圖,喺東方男摸,見到咁假都叫,如果係貨不對板就真係叫者自負) (二) 有疑問就先叫條仔係公衆地方等 (酒店大堂等),佢唔知你乜樣,見到對板先雙認。 (三) 如果要用手機聯絡,唔好用或比出街自己常用個號碼,可以買定幾張 sim cards,用完即棄。 (四) 如果用酒店房叫,先將所有可以認到你身份嘅任何例如証件、卡片等收好,再想穩陣啲就手機都收起,最好同銀包一齊鎖入保險箱。 (五) 身上唔好帶多錢,講好收幾多肉金,頂多再留多二、三百喺身預比貼士就得,其他同錢包等一齊鎖好或收起。 (六) 千萬唔好比佢玩 "自拍",要拍都係由你自己控制,唔比隻鴨仔一份,就算係一般相,只要見到你個樣都唔比得佢影你。 (七) 唔好比條仔有機會獨自喺房,好短時間 (例如你特然要小解等) 都唔得,除非你好肯定乜嘢都鎖好哂。 (八) 切記自己帶套同潤滑油 (lube),自己要識點套 (唔係講笑,有啲人用咗十幾年都未必真係識),要佢做 1 都最好由你幫佢笠。 (九) 自己要有個 "勢",唔好見到靚仔就軟哂,成個老襯咁樣,一開始要比佢知你係老細,比佢 "食" 返住就麻煩;切記錢喺你袋,買唔買比幾多由你决定。 (十) 唔洗同任何鴨仔玩到 "交心",亦無需要留戀,只要你一日有經濟條件做 "客",成個森林都係樹,唔洗為咗一棵而勞心。 重有啲嘢都要提吓 - 有啲朋人鐘意 high 咗去玩,又有啲巴打唔比個伴知成日北上叫鴨,等等,大隻鵬唔會有任何道德批判,只不過閣下要擔當嘅風險就大好多。死啦,成個口水佬咁喺到講耶穌,其實都係想大家安心,因為好多時點解重有咁多假相、老屈同偷錢等,都係啲客比咗機會佢地,只要十家小心,有好多麻煩可以唔洗發生。 重有,祝各位 Happy Thanksgiving!

2 comments:

Anonymous said...

哈哈,又系sofa.
鹏鹏无保留奉献精,,,华,无理由唔支持下架,哈哈

Anonymous said...

Good to have a few points to remember.. thank Pang Pang