Tuesday, December 2, 2008

鴨評:四川大牌「種馬」

最近少咗出嚟玩,忙到死,不過前日要喺深圳開早會,所以早一晚上去過夜;上網睇睇發現開咗幾間新,原本諗住試試,不過都揀到啱心水,最後喺日升見到喱個四川仔好有 feel (佢都有喺魅力先生掛單,不過唔好用佢地叫,因為收多 300),就叫咗佢上房睇睇;佢肯定係大隻鵬近年喺大陸叫鴨仔最得嗰件之一,所以馬上同大家分享。

張相好明顯喺腹肌造咗手腳,但係佢細細粒又好壯,有 5'6" 多啲,140磅咁上下,多做啲健身會更正,大隻鵬最鐘意佢對大脾同脚瓜,又實又大舊;佢話之前當過 4 年兵,照咁嘅壯實身型應該可信。無帶帽個樣有啲土,剪個平頭,但係超可愛;啲皮膚好滑,好似有層 Baby Fat 咁,摟住佢嗰陣特別好手感。

一入到房無咩兩包,佢話先幫我按吓背;手勢都 OK,因為佢去深圳之前喺成都一間骨場都做咗成年;按到 pat pat 我就開始搞佢,軟都唔感大,到硬哂佢條 J 有成 8",又夠粗,一隻手差啲握唔哂,加上條 J 啲膚色同佢全身一樣,又白又粉紅,毛又唔會太多太亂,咁難抵抗大隻鵬馬上轉過身同佢大玩深喉,佢啲反應比得好快,一路叫爽一路頂我個喉嚨。

笠好袋就坐上去,爽死,佢亦自動波好落力咁插,我再彎低身貼塊臉喺佢膊頭上面,佢就自動轉條頸同我打茄輪,而且啲技術好得,成條脷入啲我個口。轉身托起下半身再比佢插過,佢全程都口手並用,又 kiss 又啜我對奶,對手又好識上下遊,雖然得 24 歲佢技術同投入程度極對超哂班。比佢插咗大約 10 分鐘,佢自己加快,拉開個套就射到我心口咁遠。當時有啲失望,因為我都未出,佢話無所謂,因為佢話佢一晚記錄可以出 5 次,叫我等佢入去沖一沖再嚟過!

最後都無玩到咁盡 - 喱條仔個人唔錯,幾實際,而且係大色鬼,男女通殺,其實啲咁先會做得長同時啲客好。最後真係試吓佢,果然 10 幾分鐘分再搞佢幾吓又硬返哂,下次要包佢過夜!比佢力推。

打分:
整體: 4.75 (力力力推!)
身裁: 4/5
樣貌: 4/5
硬度: 5/5
交戲: 4.5/5
專業: 4.5/5
價錢: 4.5/5 (深圳價 500 人仔,超值)

14 comments:

Anonymous said...

Wow, he's cute, and you run a good blog sir. I wish I could come back to Hong Kong more often so I could go visit those boys in Shenzhen!

Greetings from Seattle.

Anonymous said...

如果條仔真係射兩次,駛唔駛俾多500佢呢?

Anonymous said...

可以比多幾百包夜, 到時未任你玩囉

Anonymous said...

但包夜就代表包佢射多過一次嗎?

Anonymous said...

你咁計較你未自己問下佢先囉

Anonymous said...

好羨慕鵬鵬呀,500搵到件咁強既仔,真爽.香港鴨頭認真唔掂,剛岩搵hkgaystar,前幾日報價1000,而家同一條仔稍為多人約,今日問價居然升到1500,仲話條仔一日有好幾個bookings,1500買條玩到謝兼射唔出既仔點俾得落1500!!!點解香港鴨頭可以獅子開大價成咁?莫非香港叫鴨全都要一千樓上?各位巴打有無好介紹呀?

大隻鵬 said...

啲深圳鴨仔係物離鄉貴, 我估 1,000 有好多人比得起 (何況 1,000 = 880 RMB), 加上啲網站用英文, 又會接啲係打去放喺 HK Magazine, 點心等啲 magazines 嘅廣告嘅客人, 我估客源可能真係好夠.

有次喺同深圳有隻鴨仔同我講佢一次去香港 9 日, 賺咗成萬幾銀, 我計吓又覺得唔難; 佢地原來 3 7 分 (同 HKStudClub), 就算叫 1,000 未計貼士一單賺 700, 如果一日接 2 個都有 12,500, 一個星期賺萬幾唔難.

值唔值就睇大家嘅消費能力, 不過如果接咁多比人玩到謝哂先到我, 咁不如返深圳叫好過.

Anonymous said...

They take a lot of risks too. One can get arrested and send to prison for working as a prostitute in Hong Kong..

Anonymous said...

大隻鵬真幸運,總是可以揾到咁好的鴨仔。

Anonymous said...

he's very cute, I like short height and tan complexion guy, any recommand?

大隻鵬 said...

"大隻鵬真幸運,總是可以揾到咁好的鴨仔。"

當然唔係啦, 不過有時遇到啲好普通, 除非態度好差, 無乜嘢好寫, 所以無加上個 blog; 有時唔係我杯茶, 可能其他人覺得正.

不過喱條四川仔絕對好玩, 未試過比咁高分; 依家重日日有 email 比我, 把口不知幾甜, 要小心.. =)

佢話十號到返成都, 會去辨個雙程証, 如果得會去香港揾食喎, 大家留意下.

Anonymous said...

I like him!

Anonymous said...

when will he comes to hk?
X

大隻鵬 said...

可能明年頭, 如果我知道幾時會通知大家.