Monday, December 8, 2008

遊記 - Party 跳舞男 + 大板東京拉雜談 (六)

寫完 5 章關於日本,一路都收到啲 emails,先多謝各位啲 comments 同指教,唯一想追加係想介紹下啲 party 搞手同 "舞男"。自己唔係咁鐘意去 club 跳舞,返到東京玩就例外,原因係佢地啲大場,好似 Ageha 咁,實在好靚又好玩。

另外係日本有好幾班搞手,自己有班底,包括 DJ 同幾個 go-go dancers "舞男",有時會自己揾個搞 events,又會幫啲 clubs、酒吧同一啲商業機構包啲 events 嚟做。大隻鵬每次去日本都會之前 check 下有無喱類 parties,尤其係自己熟嗰班,去捧下場。

多人識啲有班叫 Bulk,喱幾年本 G-Men 雜誌啲週年活動咁都係佢地有份搞,提供 DJ 同做 show,同兩個朋佢地先喺 Ageha 個叫 "筋肉舞踏会";上次去佢地一個 party 係喺名古屋,今年 5 月尾,喺有間叫 Club 2,咁啱去開會又有個 friend 肯開車,老死留個週未跟住去;其實同 Bulk 有幾個 dancers 都熟熟地,去到當係同朋友聚下舊。

不過其實當然另有目的,就係同好多地方啲 rave parties 一樣,好多人都會 "拍" 嘢,啲日本人又普遍多飲酒,同 4、5 點咁好容易溝到仔,加上重可以跟下人去啲 after party,可以玩到好癲,喱樣嘢唔洗我講我諗好多人都知;所以呢,大隻鵬自己無 high 嘢嘅習慣,之前休息夠再 "拍"罐紅牛,等啲友仔玩到忘哂型,再慢慢去揾獵物,好運重可以圍幾個返酒店開大餐 (淫笑)。

另外重有啲 party "品牌" 好似 Battle 同 "野狼兄貴の宴",都係針對啲 G-Men、筋肉同 "野狼" 系,所以表演啲舞男多數好大隻、大大舊壯熊咁,好似下面嗰三隻咁,我就好似小 fans 咁跟住哂去睇表演:



另外又收到一位 SL 君嘅 email,話佢啱啱去完大板同東京,睇落都有啲收獲;佢同個朋友都係 1 號,而且鐘玩啲瘦蜢蜢金毛仔,去到大板就試咗當地間 Fu-ga - SL 君話個場啲装修唔錯,房間都算大,又揾下啲 Bali 特色,不過佢原先訂嗰個 no show,咁唯有揀過另一件,佢個 friend 就叫咗個叫 Kensuke (拉唔到網話啲相落嚟,大家去個 Stuff 頁自己揾下); SL 君無咁好彩,佢件麻麻,不過佢個朋友就玩得好高興。最好係個 "知客" 識講英文,大家有機會去開又想玩日本鴨,應該可以試下,因為 Fu-ga 係連鎖店,東京都有,啲信譽 OK。

返到東京佢就試咗間叫 An Independent,揀咗個都無再有放相喺個網站;SL 君話條仔係租個好似香港啲套房咁嘅 studio flat,都夠哂闊落;沖涼都好欣勤,而且好講衛生,要 SL 消毒個口腔同佢條 "細佬",埋位又摷又咀,但係想探 "穴" 之際發現條仔好緊,搞極都入唔到,最後想玩 "口爆" 又唔肯,好在條仔打槍手勢都好正,保返數。照咁睇就算唔識日文,只要大家放膽啲去試,都可以好多好嘢玩;加上全球經濟都死火,唔通有錢唔賺咩。多謝分享。

另外又收到一君 WJY 君嘅 email - 佢留喺日本時間重長,國籍都攞咗,佢就介紹喱個喺 Gym-K 做嘅 "太一",話佢絕對係極品,由沖涼開始慢慢挑逗,搞到阿 WJY 君由頭叫床叫到尾,重差啲連做開 top 嘅都比咗個 0 嘅第一次阿太一。 WJY 君又提我一個日文 blog,喺由一個 30 幾歲喺間服裝企業打公嘅上班族寫,全部都係鴨評;其實呢,大隻鵬個 blog 個靈感都係嚟自佢;此君啲文字寫得好多好,而且感性好多,我就無寫得咁好,識日文班老友可以上去睇睇。

4 comments:

Anonymous said...

關於太一...WJY君係1?但差啲比咗個0比太一?WJY君由頭叫床叫到尾,係因為做0的太一功夫到家吧?
我都好想試。網頁話佢興起時會射到上面啊。日本好多MB都未必會射。

Anonymous said...

They will but need to pay extra.

大隻鵬 said...

To Jpn-hk: 應該係咁意思, 阿 WJY 君寫幾多我就重複幾多, 可能佢會 followup.. 日本啲仔係應該肯射, 不過好多講明要多收, 好似上面位咁講, 2, 3 千 yen 咁上下..

JapLover said...

大隻鵬哥哥,你好,希望你看到我這個留言。我遲D去日本自由行,想問下日本D鴨店會唔會好似大陸D咁,POST D 假相出來?我看到你有介紹An Independence,我上過去看到D仔仔超正。我有興趣CALL出來,但是我不懂日文,用簡單英文,他們OK嗎?我用ONLINE翻譯網,看到有些接受GAY的。想試一試。

另外, An Independence都好帥好YOUNG,可惜不夠大隻。請問你有其他GAY 鴨店有D 20幾歲(最好25歲以下),但是幾大隻,好像G片果D SPORT身型的仔仔鴨網介紹嗎?

我會去東京。