Friday, December 5, 2008

鴨評: 好玩山東壯爺「阿忠」

早幾日前先話比東方男模 "黃牌",估唔到尋晚居然經佢叫咗喱隻壯鴨,好得;前日去咗北京,同啲 friends 食飯,有個馬拉老友都有叫開,佢話早幾日叫咗喱個 "阿忠",叫大隻鵬有時間記住試下。返到房打上去問,啲態度又特然好好,叫價 700 人仔,見到啲相覺得都可以,不過我就話如果見到唔得可唔可以要佢走,居然話無問題,唔知係未個鴨頭有睇個 blog。

真人老啲,應該有 35 以上,但係好高大,有 5'10" 以上,160 磅咁上下,又橫又高,由於北京喱兩人開始凍,又大風,佢入房嗰陣著住件大軍褸同一對皮 boots,加上個好 man 嘅角字口臉,成個軍人咁,型到不得了;佢身裁同張相一樣咁壯,對胸對手脾都好粗,不過啲肌肉摩上手就鬆咗啲,開始唔係好實,不過個 sharp 仍然好靚。

雖然年紀大咗啲,一開波同佢啜下對奶又好快硬;果然係夠粗大,8" 咁上下,再同佢含都好有返應,不過就唔係好主動,對眼都無乜打開過,重以為佢都係啲為咗揾錢嘅直友。咁上下過夠口癮,準備好就坐落佢條勁硬 J,啲反應先開始嚟,又搓胸又打我屁股。

坐咗幾分鐘有啲攰停咗一下,佢特然返過身,托起我下半身係咁猛插,有幾下差啲比佢插出射,而且佢都插到好 high,全程有小小淫笑咁望住大隻鵬啲反應,跟住又用成個身壓住我,抱住一路插一路喺我耳邊叫 "寶貝、寶貝.. ",重流哂大汗;比佢咁插法唔洗幾分鐘我就出咗,爽死,都無諗住佢會出,點知佢等我回咗氣又開始過,好快咁插咗幾下,再抽返 J 出嚟,除咗套再射到我成身都係精。

一齊沖完涼重傾咗成十幾分鐘 - "阿忠" 係山東人,一直喺深圳,佢話自己有間細公司幫人訂機票同酒店,後來有人介紹佢比東方男模個老板,由於啲生意喱排好靜,佢原本諗住返山東老家放下假,個老板就說佢出嚟跟佢做下客串,回鄉前走一轉北京同上海;佢講咗好多個老板啲嘢比我知,不過唔方便分享囉;下週佢會去上海,重話聖誕會去香港揾多轉錢,唔想北上啲老友可以留意下。

Overall 比個力推。

打分:
整體: 4 (力推!)
身裁: 4/5
樣貌: 4.5/5
硬度: 4.5/5
交戲: 4.5/5
專業: 4.5/5
價錢: 3/5 (偏貴 700 人仔)

26 comments:

Anonymous said...

你d鴨評好正!
我最喜歡看!
期待你share more
thx

Anonymous said...

睇落好正啊

Anonymous said...

山東阿忠圈內都冇mud野人會晤識佢, 佢糸深圳大大話話都全職做左十年, 星,馬都去左不下數十轉, 佢今年大約四十歲左右啦 Don't be naive

Anonymous said...

上面的朋友唔好甘寸啦,大家出黎玩者,先知后知唔出奇啊。

哈哈,呢件响2年前都玩过啦,当时D态度好好,其后主动留电话,可能他都钟意D健身友。菊花就松左D,肌肉又松左D。叫左一次就够啦。

鹏鹏,上次你恶评过的一只鸭,被别人推荐给我,我一睇相就认出来哈。同他网聊,他居然都知道你这个blog,仲话你甘样写有意思咩,哈哈,笑死我啦!

估计D鸭头都知道晒你个blog,话唔定迟D会免费俾你任玩,到时要益下我播,哈哈!

Anonymous said...

天气冻,打错左个名添,哈哈

大隻鵬 said...

多謝上面兩位 - 已前都提過, 我出嚟玩咗都係兩年幾, 出面好多前輩, 提點下無乜所謂; 喱個阿忠個樣係我鐘意啲 type, 如果係喱兩年佢有放相出嚟我應該會意思到, 不過真係無見過..

返正我好少返見, 大部份玩一次算, 亦唔會去深究啲鴨仔講啲嘢有幾真, 所以我寫評論一般只係 "報道", 好似 "佢話佢係乜乜", "佢話佢有女朋友", 等等, 一般我聽完就算, 何況佢地問我做邊個行業, 有無男友, 等等, 我自己都無句真..

Tamino: 我都想有免費! 不過為免影響個 blog 啲公信力, 我諗我唔會食免費餐.. 你話我惡評過隻鴨仔, 係邊個阿? 等我下次喺深圳行街小心啲... =D

Anonymous said...

哈哈,系呢件

http://www.2008zw.com/PhotoDetailN.php?ID=310

大隻鵬 said...

哦, 唔算寫得差囉.. 佢嗰日係心不在然, 又搞極都唔硬, 係事實, 不過佢應該好多熟嘅回頭客, 如果可以做 0 我又係 1, 咁可能會好啲... =)

Anonymous said...

鵬哥, 其實你介紹嘅都唔錯, 可惜嘅係, 我唔係一個純 0。唔知會唔會有 d 可以入人, 又可以被人入呢?
另外, 大家會唔會認為 d 鴨仔嘅相可以再 sexy d? 例如話只穿白色底褲仲要整濕左咁, 若隱若現, 仲睇到人心癢! 睇到都可以想即刻叫佢地!!

Tak said...

你好, 大隻鵬師兄.
如果佢聖誕節來香港,我想問用咩方法可以直接聯絡到阿忠呢?我覺得佢好得,好想試下.

萬分感謝.

大隻鵬 said...

To Tak: 等佢出現你再發個 email 比我

大隻鵬 said...

"唔知會唔會有 d 可以入人, 又可以被人入呢?"

上面位 - 喱個阿忠阿 Tamino 兄話入過, 而且話佢有啲鬆鬆地.. =) 咁做 0 應該可以; 下面寫過個 "四川大牌「種馬」" 都可以做 0, 選擇其實都有.

Anonymous said...

Did u try this guy?
http://www.bf99.cn/photo2.asp?jishi=北京2000号-泰森(四个字-稀世极品)?
He looks good..

Tak said...

To 大隻鵬師兄 :

係唔係即係等到聖誕節前幾日 , 佢黎左香港 , 我再發 email 俾你呀 ?

如果係 , 咁我到時發 email 俾你啦 .

Thanks ~ :)

Anonymous said...

I have try him before in HK ! great in services and very manly guy !

Anonymous said...

Very Good Blog, Thanks!

Anonymous said...

鵬兄你好,一路都有追睇你嘅Blog,但就從未留過Comments,但係呢個山東阿忠係我老相好,所以忍唔住寫啲嘢表達吓。大概三、四年前我喺深圳第一次點佢,佢嗰陣有做Gym,身材好過幅相好多(當然JJ冇變,仲係咁大碌),佢做嘅時候反應相當唔錯,做零亦好掂,一路入佢,佢一路自已打飛機,最後仲一齊出,爽!因為同佢似咁夾,所以之後一直保持聯絡,耐唔耐就約佢"陳"一鑊。不過最近就小咗聯絡,睇你介紹先知佢喺北京,遲啲等佢嚟香港再約佢重温舊夢至得。今次見你俾個力推佢,只想講佢做零都有4分或以上,都可力推:)
ec818

大隻鵬 said...

多謝上面幾位嘅 feedback 喎, 睇落佢真係做咗一段長時間嘅老鴨仔..

To ec818: 如果重有其他介紹, 不防寫個 email 比我..

Anonymous said...

鵬兄,
How about 品位中年010 in "壯熊會所",I like him very much. Mud Mud

Anonymous said...

鵬兄你好,
我叫嘅都係可以做零嘅仔,我怕介紹唔到啲正正壹仔俾你,不過如果你有興趣,我非常樂意大家交流交流...
ec818

大隻鵬 said...

To ec818: Thank you! 先多謝, 玩過好嘢唔理 01 都比我 email 我..

Anonymous said...

鵬鵬: 你好!

我只在泰國Jupiter 2000 叫過一次鴨,都有三,四年前了,因為我覺得gogobar boys 的質素差了很多又貴了. 所以都沒有再光顧了.

本來對大陸的鴨仔行程沒有認識的. 現在從你的Blog,知得多了和了解多了, 你的Blog真的很有建設性!

我真的很想一試. 因現對大陸的安全性仍有所保留, 未有膽去試.

Anonymous said...

我想問下鵬哥平時到深圳揾鴨仔係咪多數响香格里拉過一晚? 大約幾錢? 有冇其他選擇?

Anonymous said...

好似又去咗上海?

大隻鵬 said...

上上面位 - 係阿, 多數住 Shangri-La, 羅湖旁邊間, 一晚 800 到 1,300 RMB 咁上下; 其實都有其他選擇, 我會搞多啲料再介紹下.

Anonymous said...

鵬哥,原來阿忠掛牌hkgaystar,叫做Alan。