Sunday, April 12, 2009

鴨評: 超得性感大香蕉

早排去過一轉北京,發覺正如好多老友提到北京真係多咗好多会所,尤其係啲專門提供 "壯熊爺門",一次過多咗幾間 - 首先一路喺深圳間 "壯爺門熊館" 喺北京開分所,另外有呢間 "北京熊館",又有間提過叫 "U 熊联盟",加上 "熊猴會所",如果你係好似大隻鵬咁係 chasers 追熊一族,北京可以話幾多選擇。

咁當然有啲熟口熟面喺深圳混過,不過眼見有啲生口面,而且水準都唔錯;呢次上去時間唔多,之前都先用 QQ 聊天摸下底,特別覺得 "北京熊館" 個鴨頭幾實在,夠殷勤,加上見到有啲技師都唔錯,所以去到先揾佢地,經過老板介紹叫咗呢個 "性感大香蕉" (見圖) - 佢幾個月前去過深圳,不過好短時間就走返上北面。

睇相覺得佢唔高大,不過真人有 5' 9",雖然無話六嚿腹肌不過一啲都唔肥,個身好修長,四肢又壯又實,另一缺點係塊面有啲豆皮,整個賣相好佬,man 到爆;入到房都好好笑容,快快手就喺我面前脫光去冲身,又好識做刷哂牙,大隻鵬都估會好玩所以上定床等,佢一出嚟就跳上床,先係旁邊用個大熊抱摟住面對面,都唔洗叫再壓上我個身大嘴 kiss 落嚟打哂茄輪,隻手上下係咁遊;咁我當然都照住反應,摸下佢條開始脹起嘅 "大香蕉",果然唔細,7" 咁上下,唔算太粗。

佢啲前戲交到足,一啲都唔急,口手碰用又同我大玩 69;玩夠就幫佢入套,佢再托起我下半身入我個洞,之後佢一路插一路同我面對面狂接吻,爽死;跟住又玩狗仔式又玩騎牛牛,技術絕對到位,一路比佢舞咗有半粒鐘;小小缺點係到最後有小小放軟,不過我都比佢餵飽咗,於是佢就自己打飛機,我就喺旁邊都好 enjoy 咁睇佢個手淫 show,又會間唔中用手用口幫下佢,最後到差唔多佢仲拉低我塊面同我吮嘴,叫哂床咁射咗三、四下。

雖然都幾夜佢玩完都無急住要走,同我又摟又錫都傾咗十幾分鐘偈;佢地快餐叫價 500 人民幣加車費,我比咗 800 佢就好好笑容係咁多謝大隻鵬。整體感覺好 sweet,直情有啲所謂 "boyfriend experience",比個可推!

打分:
整體: 4/5 (力推)
身裁: 3.5/5
樣貌: 3/5
硬度: 3.5/5
交戲: 4.5/5
專業: 4.5/5
價錢: 4/5 (500 人民幣加路費)

6 comments:

Bon Bon said...

Aiya.... Tung Bor Meat again! ~_~

大隻鵬 said...

哈, 東坡肉正吖.. =D

城城 said...

小弟想請教鵬哥哥,我剛剛初頭幾次到深圳叫鴨。上次玩得幾開心,之後他給了他的電話給我。

我都打算每個月去揾他一次,但不知若果經鴨頭或直接找他(都是去酒店),有冇不同要小心的地方???

基本上我上兩次都是只留肉金多幾百元在房,其他都是留在酒店樓下保險箱,好像回鄉證、手電等等...

大隻鵬 said...

上面位城城 - 唔經中介揾有一定風險, 我唔係咁建議, 但只要你做足安全準備 (唔好帶咁多現金同信用卡等喺身), 應該會好啲, 你要自己衡量下.

其實啲囝囝想你直接揾佢係唔想比會所抽水, 佢掛單嗰間可能喺啲無咩管理, 只係接下電話; 我比較擔心返而佢見到你有啲鐘意佢, 想放長線, 幾次之後問借錢 etc etc.

Bon Bon said...

Ng Goy....Lionhead Meatballs, Shanghainese Braised Pig Knuckles, Sweet and Sour Pork please.....

大隻鵬 said...

咁長個菜單不如你做下客藉 bon bon..